OBCHODNÍ PODMÍNKY



 

Všeobecná ustanovení – Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.mamitati.cz. Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Provozovatel internetového obchodu Mamitati.cz

je

ADELAINE trade s.r.o.
IČO 28613902
DIČ CZ 28613902

Jsme plátci DPH
Živnostenský list vydal živnostenský úřad v Jablunkově.
Spisová značka: C 34747 vedená u rejstříkového soudu v Ostravě

Sídlo firmy:
ADELAINE trade s.r.o.
Mosty u Jablunkova 799
Mosty u Jablunkova
739 98
Doručovací adresa firmy v ČR:

ADELAINE trade s.r.o. (Mamitati.cz)
Návsí 288
Návsi
739 92
   
Doručovací adresa firmy v SK:

ADELAINE trade s.r.o.
POSTE RESTANTE
Pošta Svrčinovec
023 12 Slovensko

Provozní doba:
8-15h - pracovní dny.

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva – je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy,
pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné
podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské
činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující – který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito
výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena
momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky
ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s nimi vyjadřuje souhlas.
Kupující je na tuto skutečnost dostatečným způsobem upozorněn před odesláním své objednávky, v
opačném případě nelze po kupujícím vymáhat vázanost těmito obchodními podmínkami.

 
TIP na nákup na poslední chvíli

     Nechce se Vám hledat copak je a není skladem?
   Navštivte náš partnerský eshop www.BabyMama.cz , kde je jen zboží, které je skladem.
   Aktuálně máme skladem více jak 50tis ks zboží.



Kontakty:
Tel: 723 224 224 telefonní číslo i pro objednávky.
e-mail: informace@mamitati.cz, obchod@mamitati.cz, reklamace@mamitati.cz .

 Online chat v eshopu od 8 - 15:30 v prac. dny.
            

    Všechny ceny v internetovém obchodě www.mamitati.cz jsou konečné včetně DPH.

    Zákazník je srozumněn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného
zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.

    Zboží, především ložní sety jsou šity strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru.
    Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jak na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků.

    Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.mamitati.cz jsou závazné.

    Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

    Kupující si zboží vybere v internetovém katalogu.
    Cena výrobku vždy odpovídá ceně, která je uvedena v internetovém katalogu v době objednání výrobku.

    Přijetí a odeslání objednávky je zákazníkovi potvrzeno informativním e-mailem/sms na zadaný e-mail/telefonní kontakt.

    Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých
formulářem předepsaných údajů a náležitostí jako je např. jméno,příjmení,adresa,
    email a telefonní číslo. Objednávka která tyto náležitosti nemá není brána jako objednávka a je automaticky brána systémem
jako "neplatná objednávka" a nebude vyřízena.

    Způsob úhrady:
    Dobírkou:
    Zboží je možné odeslat na dobírku -  platba při převzetí zboží v hotovosti. Tímto způsobem odesíláme pouze kurýrem IN TIME, PPL, DPD GEIS. Poplatek ze tuto platbu činí 45kč k přepravnému

    Platba předem:
    U platby předem nezapomínejte uvádět variabilní symbol, který Vám byl přidělen v informačním emailu, kde jste odbrželi kopii objednávky.
    Pokud se zákazník rozhodne pro platbu na účet, bude mu zboží rezervováno po dobu max. 7 dnů od potvrzení objednávky.
    Pokud nedojde k uhrazení, je zákazník vyzván emailem k vyjádření, zdali zájem trvá.    
    Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.mamitati.cz jsou závazné. (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb).
2501031680 / 2010 Fio banka
( IBAN CZ 44 2010 0000 0025 0103 1680 )


    Platba kartou:
    Další pohodlný způsob platby. V případě platby kartou registrujeme zaplacaneou objednávku ihned v den platby.
    Tímto způsobem lze značně urychlit odeslání objednaného zboží.
    V případě, že Vám platba kartou neprošla, lze objednávku zaplatit ještě převodem, podklady k platbě naleznete v kopii objednávky, kterou jsme Vám odeslali emailem.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
Twisto platba:

Služba Twisto NYNÍ ZDARMA (žádné skryté úroky) a funguje stejně jako dobírka, jen máte možnost si zboží nejprve
vyzkoušet v pohodlí domova a zaplatit za něj na účet Twisto do 14 dní nebo jej jednoduše vrátit.

Twisto platí eshopu za Vaši objednávku ihned.

Obchodní podmínky služby Twisto najdete zde:

Osobní odběr
je možný pouze na adrese Návsí 288, 73992.
Vyčkejte vždy na informaci kdy bude pro Vás zboží nachystáno.
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



    Storno objednávky/návrhu na kupní smlouvu:

    Lze provést do 24h od objednání a to telefonicky na výše uvedené telefonní číslo a nebo písemně e-mailem na e-mail: obchod@mamitati.cz.
    Pokud dojde ke stornu po této uvedené době, vyhrazujeme si právo vyúčtovat storno poplatek ve výší 30% a to jen u zboží, které je šito na zakázku přímo pro zákazníka - zakázkový výrobek
Jedná se o dodávku zboží upraveného dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Na toto zboží nelze uplatnit
Právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč.z.(individuální rozměr, potisk jména na přání aj.)
    Pokud dojde ke stornu po této uvedené době a  objednávka je již zaplacená převodem,
vyhrazujeme si právo odeslat prostředky zpět na účet plátce do 14 dnů od provedení storna objednávky.

Dodání/doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 3- 21 prac. dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.

Je-li u zboží uvedeno „SKLADEM“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.
Pokud je zboží uveden počet kusů a máte zájem o větší množství napište nám, abychom Vám dokázali ověřit dostupnost dalších kusů.



Důležité upozornění k dodání zboží se statusem  " SKLADEM v externím skladu !
V případě, že u zboží svítí skladem v externím skladu - je dodání zboží mezi 3 - 7prac. dny.
Děkujeme a pochopení.

Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklad ke zboží, zejména daňový doklad/faktura je přiložena u zboží.

Zboží zasíláme v rámci ČR a SK. V případě jiné země napište nám, rádi zjistíme cenu přepravy a balíček Vám pošleme dle Vašich požadavků.



TIP na nákup na poslední chvíli

     Nechce se Vám hledat copak je a není skladem?
   Navštivte náš partnerský eshop www.BabyMama.cz , kde je jen zboží, které je skladem.
   Aktuálně máme skladem více jak 35tis ks zboží.


    Z důvodů velice široké nabídky vzorů je pravděpodobné, že některou z Vámi objednaných položek nebudeme mít skladem.
    V tomto případě bude zboží odesláno mezi 3-14 pracovním dnem, nejpozději však do 21 prac. dnů.
    Veškeré sady, povlečení a doplňky do postýlky jsou pouze na objednávku přímo od výrobce (jsou šity na zakázku dle závazné objednávky zákazníka).
    U každého produktu je uvedená průměrná doba dodání, do které je produkt k dispozici.

Pokud dojde k opoždění – vyprodání zboží u dodavatele/výrobce je zákazník   vždy o tomto opoždění informován.


    Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v nákupním formuláři.
    Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

    Ceny a Slevy
Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
Podmínky využití jsou uvedeny u každé akce.
Slevy a akce nelze kombinovat, vždy lze  využít jednu akci či slevu.
V případě, akce kdy je odečítáma částka z objednávky, je částka odečtena poměrově slevou na zboží, a to z dúvodu případného vracení zboží.
UPOZORNĚNÍ - AKCE a SLEVY jsou naváděny vždy po splnění podmínek akce.
 

 
Cena a způsob doručení zboží, cena včetně DPH.

    Poštovné/přepravné je od 89 Kč (dle hmotnostni a objemu zásilky) při platbě převodem na účet .
Cena přepravy se Vám vždy zobrazí v po vhození zboží do košíčku.
    V případě dobírky je k poštovnému/přepravnému účtováno 45 Kč poplatek za způsob platby.

    V případě, že objednávka je vyšší jak 1499 Kč, neúčtujeme* ani poštovné.
    (*nevztahuje se k postýlkám, postelím, tříkolkám, košům, komodám, skříním, kočárkům, autosedačkám zboží s hmotností více jak 30kg a neplatí pro poplatek za dobírku).

    Při objednávce uvádějte prosím :
    Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
    Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží.


 

    Odstoupení od návrhu od kupní smlouvy ze strany prodejce:
     Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, zejména z důvodu momentálně vzniklé nedostupnosti objednaného zboží.
     Před odstoupením je však prodávající povinen pokusit se kontaktovat kupujícího a pokusit se dohodnout s ním možné řešení.



    Vrácení zboží v zákonné době 14dní.   

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části
dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.

Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou,
vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě.
Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu,
bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům
na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu
od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik
možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.

Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.
Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní včetně dárku (pokud byl součástí), nejlépe v původním obalu,
nesmí jevit známky opotřebení či poškození.

Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Náklady výměnu zboží v případě změny velikosti, barvy nese kupující. Toto platí v případěch, že si zákazník objednal věc špatně a chce zboží vyměnit.

V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, vypočte prodejce náklady související s
uvedením zboží do původního stavu a vzniklá škoda na zboží bude ponížena od vracené částky, kterou zákazník
  vynaložil při nákupu zboží.
    Po obdržení vráceného zboží bude zákazníkovi vráceny peníze nejpozději do 14-ti dnů.
Peníze vracíme pouze bezhotovostně na účet.
    Při vrácení zboží Vás prosíme o přiložení dokladu o koupi zboží.
    Bez tohoto dokladu nebude možná vratka peněz.
    V žádném případě nelze zboží vracet poštou na dobírku ! Takto zaslané zboží nepřijímáme!
Slevy, akce - v případě, že na danou objednávku byla uplatněna sleva, je vždy sleva rozložena poměrově na každé zboží (slevou),
nelze tedy při vrácení zboží požadovat celou hodnotu slevy/bonusu, která byla za určitých podmínek navedena k objednávce - vracena tedy bude částka dle faktury.

UPOZORNĚNÍ
 Při odstoupení od smlouvy ztrácíte  nárok na DÁREK pouze v případě, že hodnota objednávky po odstoupení již nesplňuje podmínky pro získání dárku
( tedy hodnota objednávky je nižší než přepokládal nárok na získání DÁRKU )
a je tedy nutné spolu s vráceným zbožím odeslat i DÁREK, který jste získali.
Pokud takto neučiníte, bude Vám za dárek účtována běžná MO cena s DPH.

Uplatnění slevového kupónu - použití jakéhokoli slevového kupónu je podmíněno minimálním nákupem (např. slevový kupón na první nákup v hodnotě 100 Kč - min. hodnota objednávky činí 1000 Kč).
Pokud dojde k vrácení zboží, a hodnota nákupu bude nižší, než je minimální hodnota při použití slevového kupónu, nelze tento slevový kupón uplatnit. Nárok na slevový kupón tedy zaniká.

Vrácení zboží vyhotoveného na přání zákaznika - na zakázku.
 Jedná se především o zboží s atypickými  rozměry, potiskem dle požadavku na oblečení apod.
Takto vyrobené zboží nelze
dle občanského zákoníku č. 1837d vrátit.


VZOR DOKUMENTU ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ke stažení.

Tento dokument je možné stáhnout i z odkazu v emailu, kde Vám byla odeslána kopie objednávky, nebo info o vyřízení objednávky.



Výjimky:

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu,
nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb (potisk, vyšívka na zboží dle přání zákazníka), v obou
případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím
lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů),
jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího;
u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží,
které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím,
nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit;
u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů,
porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik;
u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných
v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu,
není kompletní, neodpovídá jeho množství, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i před smluvním parametrům),
jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na
bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné
(zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové
věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení.
U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.


Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době
použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné
porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy
věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou
či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro
odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může
kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


 



    REKLAMACE – REKLAMAČNÍ ŘÁD

V případě reklamace se prosím stáhněte reklamační protokol ZDE

    Došlo Vám poškozené zboží?

    V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, vyžádejte si u řidiče zápis, kde se poznačí, že jste převzali zásilku
    se známky poškození.
     K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 48h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - nelze tuto reklamaci uznat !

  
    Při reklamaci postupujte následovně:
    Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

    - na e-mailovou adresu provozovatele eshopu reklamace@mamitati.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
      zboží zobrazující reklamované vady.
    - kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

    Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

    Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
    Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.

    Reklamace se nevztahuje  na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

    Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy.
    O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
    Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
    který Vám pošleme emailem po nahlášení reklamace.
    Lhůta pro vyřízení reklamace:
    Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

        Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
         1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
              Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
        Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

        Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
        buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
        IN TIME tel: +420 246 092 914
        Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
        2.  Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
        3.  Neodborným zacházením.
        4.  Zboží bylo poškozeno živly.
        5.  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál.
Nárok na reklamaci zaníka.
             Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy
(zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

 
 
Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu
se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy.
Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje,
a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.
Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na
elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod 
http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/




Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2016.

Bezpečná platba kartou

 

Přes 99.000 Ks zboží skladem

 + externí sklad s hračkama, u nás si vybere každý !

Doprava zdarma nad 1499 Kč*

( *podrobný cenik přepravy ZDE )

 

Dárek zdarma pro každého

Vyberte si dárek v košíčku u objednávek nad 499kč

Značky které u nás zakoupíte

Položka byla vložena do košíku