+420 723 224 224jsme zde pro Vás v pracovní dny od 7:00 do 14:30Po - Pá: 7:00–14:30
CZ

Časté dotazy

1. Doba dodání objednávky - snažíme se vyexpedovat každou objednávku nejrychleji, jak jen je to možné

Objednáte-li zboží, které uvádíme "SKLADEM", expedujeme do jednoho pracovního dne. Případně, do 1 pracovního dne od připsání peněz na účet v případě platby předem.

Naše nabídka je mimořádně lákavá a široká. Nabízíme zboží, které máme na skladě, ale také věci, které se šijí na základě vaší objednávky.
U každého produktu uvádíme dobu dodání.

Spěcháte na svou objednávku? Objednávate na poslední chvíli? Budeme rádi, když nás upozorníte.
Napište nám do poznámky v objednávce, na email nebo na Chat a jistě vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

 

 

2. Výběr velikosti ložních setů - jakou velikost zvolit? 

V naší nabídce najdete povlečení a sety do postýlky ve velikostech 120 x 60, 135 x 100 a 140 x 70
Vyberte si podle velikosti postýlky a výplní. Sety označené velikostí jsou reálně šity na skutečnou velikost postýlky - Set 140 x 70 bude obsahovat výbavičku přesně na postýlku 140 x 70.

3. Zásilka přišla poškozená, co teď? - potrhaný, rozbalený balík se nepřebírá...

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a neprodleně nás informujte telefonicky nebo emailem.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy a to do nejdéle do 24h od převzetí zboží.

Po této době již poté nelze poškození uznat a ani reklamovat u přepravce.

Mamitati - 723 224 224, email: obchod@mamitati.cz .

4. Způsoby odeslání/odběru zboží - jak se k vám balíček dostane?  

Přepravní společnosti GLS  

Přepravní společnosti Česká Pošta   

Přepravní společnosti Zásilkovna 

Osobně   v našem skladě v Třinci (Staré město 865, Borek 739 61)
- vytvoříte si objednávku a zvolíte osobní odběr. Až objednávku přijmeme, zavoláme vám a společně se domluvíme na termínu odběru.

5. Reklamace

Jakým způsobem mohu reklamovat zboží?

Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:
- na e-mailovou adresu provozovatele eshopu reklamace@mamitati.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
zboží, zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci

Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.

    Reklamace se nevztahuje  na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy.
O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
který Vám na pošleme emailem po nahlášení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

        Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
2.  Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3.  Neodborným zacházením.
4.  Zboží bylo poškozeno živly.
5.  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaniká.
             Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci. 

6. Budu informován o stavu objednávky? - samozřejmě, automaticky zasíláme potvrzení objednávky

Zákazníkovi odesíláme po odeslání objednávky v eshopu kopii do emailu, který byl zadán při vvytváření objednávky.
Na tuto emailovou adresu zašleme také informační email o odeslání zásilky.
Pokud by mělo být dodání delší než je očekáváno, snažíme se zákazníka informovat telefonicky popř. emailem.

Informovat o stavu objednávky se můžete:
emailem: obchod@mamitati.cz
telefonicky: 723 224 224
Můžete s námi také chatovat - napište dotaz přímo v ehopu na chatu , který se zobrazuje v provozní době eshopu, kdy jsme online.

 

7. Jakým způsobem provedu objednávku?

Objednávku lze zadat klasicky přes nákupní košík, telefonicky na čísle 723 224 224, nebo emailem obchod@mamitati.cz .

8.  Kolik stojí přepravné ?

  Poštovné/přepravné je od 59 Kč (dle hmotnosti a objemu zásilky) při platbě předem.

Cena přepravy se Vám vždy zobrazí po vhození zboží do košíku.
V případě dobírky je k poštovnému/přepravnému účtováno 59Kč ( poplatek za dobírku)

V případě, že objednávka je vyšší jak 2999 Kč, neúčtujeme* ani poštovné.
(*nevztahuje se k postýlkám, postelím, tříkolkám, košům, komodám, skříním, kočárkům, autosedačkám zboží s hmotností více jak 30kg
a neplatí pro poplatek za dobírku).
Při objednávce uvádějte :
    Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 15h.
    Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží.        

Ceník přepravy: 


Děkujeme vám za to, že vybíráte v našem českém, rodinném e-shopu

tým

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení