Neprošvihněte akci, novinku, výprodej
Ulehčete si život zapsáním se do našeho newsletter! Už nebudete muset hledat nové akce.
Všechny najdete pohodlně ve vaší schránce.
Zboží, které je skladem, expedujeme nejpozději do 1 prac. dne od připsání platby na účet, popř. dobírky.
U zboži, které je na objednávku, je realizace dle zboží.
Z důvodů velice široké nabídky vzorů je pravděpodobné, že některou z Vámi objednaných položek nebudeme mít skladem.
V tomto případě bude zboží dodáno nejpozději do 14-ti pracovních dnů.
Spěcháte na realizaci své objednávky? Objednávate na poslední chvíli? Není problém.
Napište nám na email nebo na Chat a my Vám nabídneme co je aktuálně skladem, nebo navštivte náš partnerský
eshop www.babymama.cz kde máme vystaveno zboží, které je skladem.
Konktaktní email: obchod@mamitati.cz
V eshopu již můžete v pravo nahoře kliknout Zobrazit Skladem a v dané kategorii se Vám zboží které máme skladem zobrazí.
Tahle lze filtrovat i výběr podle velikosti.
Zboží, které je aktuálně skladem, tedy ihned k odeslání, je označeno v levo štítkem skladem.
Pokud ovšem máte postýlku 140x70 je potřeba vybrat rozměr s označením 140x70. V těchto setech je mantinel šit tak, aby seděl pro tento větší typ postýlky. Např. u kompletních setů kde je součástí i prostěradlo, ozvdobný volánek pod matraci jsou tyto komponenty šity tak aby skutečně seděly na postýlku 140x70.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a neprodleně nás informujte telefonicky nebo emailem.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy a to do nejdéle do 24h od převzetí zboží.
Po této době již poté nelze poškození uznat a ani reklamovat u přepravce.
IN TIME tel: +420 246 092 914+420 246 092 914
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Mamitati - 723 224 224, email: obchod@mamitati.cz .
V rámci ČR si můžete vybrat :
Přepravní společnosti 123 kurýr- platby předem (převodem) a dobírky (dobírkou).
Přepravní společnost PPL -platby předem ( převodem ), platby kartou a dobírky.
Přepravní společnosti DPD -platby předem ( převodem ), platby kartou a dobírky.
Přepravní společnosti GLS -platby předem ( převodem ), platby kartou a dobírky.
Přepravní společnosti Česká Pošta -platby předem ( převodem ), platby kartou a dobírky.
Přepravní společnosti Zásilkovna - platby předem (převodem) a dobírky (dobírkou).
Osobně - tento odběr je možný pouze v internetovém skladu ( Návsí 288, 739 92 ) na základě předchozí domluvy.
Přepravní společnosti GLS - platby předem a dobírky.
Přepravní společnosti Zásilkovna - platby předem a dobírky.
Přepravní společnosti 123 kurýr - platby předem a dobírky.
Jakým způsobem mohu reklamovat zboží?
Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:
- na e-mailovou adresu provozovatele eshopu reklamace@mamitati.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
zboží zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy.
O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
který Vám na pošleme emailem po nahlášení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
IN TIME tel: +420 246 092 914+420 246 092 914
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaníka.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Zákazníkovi odesíláme po odeslání objednávky v eshopu kopii do emailu, který byl zadán při zadávání objednávky. Na tuto emailovou adresu dostanete informační email o odeslání zásilky.
Pokud by mělo být dodání delší než je v obchodních podmínách snažíme se zákazníka informovat telefonicky popř. emailem.
Informovat o stavu objednávky se můžete:
emailem: obchod@mamitati.cz,
telefonicky: 723 224 224
napište dotaz přímo v ehopu na chatu, který se zobrazuje v provozní době eshopu, kdy jsme online.
Objednávku lze zadat klasicky přes nákupní košík, telefonicky na telefonním čísle 723 224 224, nebo emailem obchod@mamitati.cz .
Při objednávce uvádějte :
Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží.
+ externí sklad s hračkama, u nás si vybere každý !
Položka byla vložena do košíku