Časté otázky

1. Doba dodání objednávky.

Zboží které je skladem expedujeme nejpozději do 1 prac. dne od připsání platby na účet, popř. dobírky.
U zboži, které je na objednávku je realizace dle zboží.
Z důvodů velice široké nabídky vzorů je pravděpodobné, že některou z Vámi objednaných položek nebudeme mít skladem.
V tomto případě bude zboží dodáno nejpozději do 14-ti pracovních dnů.

Spěcháte na realizaci své objednávky?
Objednávate na poslední chvíli? Není problém.
Napište nám na email nebo na Chat a my Vám nabídneme co je aktuálně skladem, nebo navštivte náš partnerský
eshop www.babymama.cz kde máme vystaveno zboží, které je skladem.

Konktaktní email: obchod@mamitati.cz

V eshopu již můžete v pravo nahoře kliknout Zobrazit Skladem a v dané kategorii se Vám zboží které máme skladem zobrazí.

Tahle lze filtrovat i výběr podle velikosti.

Zboží které je aktuálně skladem, tedy ihned k odeslání je označeno v levo štítkem skladem.


 

2. Výběr velikost ložních setů.

Jakou velikost povlečení, setu do postýlky si máme vybrat? V nabídce máte 120x90,135x100 nebo 140x70.

Velikost povlečení je dle Vašeho výběru, v případě , že budete mít zájem i o mantinel je potřeba vědět jaký máte rozměr postýlky. Klasický rozměr bývá 120x60. U takové postýlky vybírejte z námi nabízených rozměru 120x90 nebo 135x100. Tento rozměr určuje velikost povlečení na peřinku v setu a mantinel je šit na postýlku o rozměru 120x60.

Pokud ovšem máte postýlku 140x70 je potřeba vybrat rozměr s označením 140x70. V těchto setech je mantinel šit tak, aby seděl pro tento větší typ postýlky. Např. u kompletních setů kde je součástí i prostěradlo, ozvdobný volánek pod matraci jsou tyto komponenty šity tak aby skutečně seděly na postýlku 140x70.


3. Zásilka přišla poškozena co teď?

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a neprodleně nás informujte telefonicky nebo emailem.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy a to do nejdéle do 24h od převzetí zboží.


Po této době již poté nelze poškození uznat a ani reklamovat u přepravce.

IN TIME tel: +420 246 092 914+420 246 092 914
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

Mamitati - 723 224 224, email: obchod@mamitati.cz .


4. Způsoby odeslání/odběru zboží.

V rámci ČR si můžete vybrat :

Přepravní společnosti IN TIME - platby předem (převodem) a dobírky (dobírkou).

Přepravní společnost PPL -platby předem ( převodem ), platby kartou a dobírky.

Přepravní společnosti DPD -platby předem ( převodem ), platby kartou a dobírky.

Přepravní společnosti GEIS -platby předem ( převodem ), platby kartou a dobírky.

Osobně - tento odběr je možný pouze v internetovém skladu ( Návsí 288, 739 92 ) na základě předchozí domluvy.

OSOBNÍ ODBĚR LZE POUZE NA ZÁKLADĚ DOMLUVY PŘEDEM.

 


V rámci SK:

Přepravní společnosti UPS - platby předem a dobírky.

Postýlky,autosedačky a objemnější zboží odesíláme pouze UPS nebo IN TIME kurýrem.

 

5. Reklamace.

Jakým způsobem mohu reklamovat zboží?

Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:
- na e-mailovou adresu provozovatele eshopu reklamace@mamitati.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
  zboží zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
  

    Reklamace se nevztahuje  na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

    Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy.
    O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
    Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
    který Vám na pošleme emailem po nahlášení reklamace.
    Lhůta pro vyřízení reklamace:
    Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

        Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
         1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
              Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
        Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
        Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
        buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
        IN TIME tel: +420 246 092 914+420 246 092 914
        Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
        2.  Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
        3.  Neodborným zacházením.
        4.  Zboží bylo poškozeno živly.
        5.  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaníka.
             Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci. 

6. Budu informován o stavu objednávky? 

Zákazníkovi odesíláme po odeslání objednávky v eshopu kopii do emailu, který byl zadán při zadávání objednávky. Na tuto emailovou adresu dostanete informační email o odeslání zásilky.
Pokud by mělo být dodání delší než je  v obchodních podmínách snažíme se zákazníka informovat telefonicky popř. emailem.

Informovat o stavu objednávky se můžete:
emailem: obchod@mamitati.cz,
telefonicky: 723 224 224 nebo
napište dotaz přímo v ehopu na chatu, který se zobrazuje v provozní době eshopu, kdy jsme online.


 

7. Jakým způsobem provedu objednávku?


Objednávku lze zadat klasicky přes nákupní košík, telefonicky na telefonním čísle 723 224 224, nebo emailem obchod@mamitati.cz .


8.  Kolik budu hradit přepravé ?

  Poštovné/přepravné je od 89 Kč (dle hmotnostni a objemu zásilky) při platbě převodem na účet .
  Cena přepravy se Vám vždy zobrazí v po vhození zboží do košíčku.
   V případě dobírky je k poštovnému/přepravnému účtováno 45 Kč poplatek za způsob platby.

    NOVINKA - snížili jsme hranici pro odeslání objednávek ZDARMA !!!
    V případě, že objednávka je vyšší jak 999 Kč, neúčtujeme* ani poštovné.
    (*nevztahuje se k postýlkám, postelím, tříkolkám, košům, komodám, skříním, kočárkům, autosedačkám zboží s hmotností více jak 30kg
     a neplatí pro poplatek za dobírku).

    Při objednávce uvádějte :
    Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
    Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží.

    
   

    


Bezpečná platba kartou

 

Přes 99.000 Ks zboží skladem

 + externí sklad s hračkama, u nás si vybere každý !

Doprava zdarma nad 1499 Kč*

( *podrobný cenik přepravy ZDE )

 

Dárek zdarma pro každého

Vyberte si dárek v košíčku u objednávek nad 499kč

Značky které u nás zakoupíte

Položka byla vložena do košíku