Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatelem internetového obchodu
www.mamitati.cz 

ADELAINE trade s.r.o.
IČO 28613902
DIČ CZ 28613902 Jsme plátci DPH
Živnostenský list vydal živnostenský úřad v Jablunkově.
Spisová značka: C 34747 vedená u rejstříkového soudu v Ostravě

Sídlo firmy – pouze sídlo firmy:
ADELAINE trade s.r.o.
Mosty u Jablunkova 799
Mosty u Jablunkova
739 98

Doručovací adresa firmy v ČR:
ADELAINE trade s.r.o. (Mamitati.cz)
P.O.BOX 2
Návsi
739 92
    
Doručovací adresa firmy v SK:
ADELAINE trade s.r.o.
POSTE RESTANTE
Pošta Svrčinovec
023 12 Slovensko

Provozní doba:
8-15h - pracovní dny.

Kontakty:
Tel: 723 224 224 telefonní číslo i pro objednávky.
e-mail: informace@mamitati.cz, obchod@mamitati.cz, reklamace@mamitati.cz .
Skype: ADELAINE trade s.r.o. Mamitati.cz .


 Online chat okýnko
v
eshopu
8 - 15:30 v prac. dny.


Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě 24h v prac. dny.

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby.
Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

 

Zákazník je srozumněn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách
   v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti. 

    Zboží, především ložní sety jsou ušity strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru.
    Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jak na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků.

 

 

Informace o přijímaných způsobech plateb jsou uvedeny zde.

    Dobírkou
    Zboží je možné odeslat na dobírku -  platba při převzetí zboží v hotovosti. Tímto způsobem odesíláme pouze kurýrem IN TIME nebo nově PPL. Poplatek ze tuto platbu při převezetí v hotovosti činí 45kč k přepravnému.

    Platba předem 
    U platby předem nezapomínejte uvádět variabilní symbol, který Vám byl přidělen v informačním emailu, kde jste odbrželi kopii objednávky.
    Pokud se zákazník rozhodne pro platbu na účet, bude mu zboží rezervováno po dobu max. 7 dnů od potvrzení objednávky. 
    Pokud nedojde k uhrazení, je zákazník vyzván emailem k vyjádření, zdali zájem trvá.     
    Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.mamitati.cz jsou závazné. (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb).

    Platba kartou
    Další pohodlný způsob platby. V případě platby kartou registrujeme zaplacaneou objednávku ihned v den platby. 
    Tímto způsobem lze značně urychlit odeslání objednaného zboží. 
    V případě, že Vám platba kartou neprošla, lze objednávku zaplatit ještě převodem, podklady k platbě naleznete v kopii objednávky, kterou jsme Vám odeslali emailem.

 

Twisto platba:

Služba Twisto stojí jen 39 Kč (žádné skryté úroky) a funguje stejně jako dobírka, jen máte možnost si zboží nejprve vyzkoušet v pohodlí domova a zaplatit za něj na účet Twisto do 14 dní nebo jej jednoduše vrátit.

Twisto platí eshopu za Vaši objednávku ihned.

Obchodní podmínky služby Twisto najdete zde:

 

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

 

Dodání/doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 3- 21 prac. dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.

Je-li u zboží uvedeno „SKLADEM“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.

Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklad ke zboží, zejména daňový doklad/faktura je přiložena u zboží.

Upozornění:

    Z důvodů velice široké nabídky vzorů je pravděpodobné, že některou z Vámi objednaných položek nebudeme mít skladem.
   
V tomto případě bude zboží odesláno mezi 3-14 pracovním dnem, nejpozději však do 21 prac. dnů.
   
Veškeré sady, povlečení a doplňky do postýlky jsou pouze na objednávku přímo od výrobce (jsou šity na zakázku dle závazné objednávky zákazníka).
    U každého produktu je uvedená průměrná doba dodání, do které je produkt k dispozici. Pokud dojde k opoždění – vyprodání zboží u dodavatele/výrobce je zákazník   vždy o tomto opoždění informován.

    Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v nákupním formuláři.
   
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

    
Ceny a Slevy 
Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
Podmínky využití jsou uvedeny u každé akce.
Slevy a akce nelze 
kombinovat, vždy lze  využít jednu akci či slevu.


 

TIP na nákup na poslední chvíli

     Nechce se Vám hledat copak je a není skladem? 
   Navštivte náš partnerský eshop 
www.BabyMama.cz , kde je jen zboží, které je skladem. 
   Aktuálně máme skladem více jak 25tis ks zboží.


 


Cena a způsob doručení zboží, cena včetně DPH.

    Poštovné/přepravné je od 75 Kč (dle hmotnostni a objemu zásilky) při platbě převodem na účet .Cena přepravy se Vám vždy zobrazí v po vhození zboží do košíčku.
   
V případě dobírky je k poštovnému/přepravnému účtováno 45 Kč poplatek za způsob platby.

    V případě, že objednávka je vyšší jak 1999 Kč, neúčtujeme* ani poštovné.
   
(*nevztahuje se k postýlkám, postelím, tříkolkám, košům, komodám, skříním, kočárkům, autosedačkám zboží s hmotností více jak 30kg a neplatí pro poplatek za dobírku).

    Při objednávce uvádějte 

   
Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
   
Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží.


 

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč.
Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.

Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.

Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.

Náklady vrácení zboží nese kupující.

Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Uzavřením objedávky a tedy kupní smlouvy, souhlasí klient se zaslíláním novinek na uvedenou emailovou adresu dle kupní smlouvy.

Zasílání novinek může kient kdykoli automaticky zrušit.

Výjimky:

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb (potisk, vyšívka na zboží dle přání zákazníka), v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


 

Práva a povinností z vadného plnění

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.


 

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

  • na e-mailovou adresu provozovatele eshopu reklamace@mamitati.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného zboží zobrazující reklamované vady.
        - kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.

Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě.

Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.


 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.

 

Bezpečná platba kartou

 

Přes 99.000 Ks zboží skladem

 + externí sklad s hračkama, u nás si vybere každý !

Doprava zdarma nad 1499 Kč*

( *podrobný cenik přepravy ZDE )

 

Dárek zdarma pro každého

Vyberte si dárek v košíčku u objednávek nad 499 Kč

Značky které u nás zakoupíte

Položka byla vložena do košíku